نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رشد 70 درصدی فروش دانش فنی، دستاورد فن بازار هفته پژوهش امسال

 'مجید متقی طلب' در مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: فروش دانش فنی و محصولات در فن بازار سال 92 حدود پنج میلیارد تومان بود که این رقم در سال 93 به حدود 25 میلیارد تومان و امسال با یک رشد 70 درصدی نسبت به سال گذشته به 41 میلیارد تومان فروش ریالی و 310 هزار دلار فروش دلاری دانش فنی افزایش یافت.
وی همچنین با اشاره به برگزاری 75 کارگاه آموزشی در نمایشگاه امسال گفت: هزار و 210 نفر در این کارگاه ها شرکت کردند و تعدادی از این کارگاه ها توسط پژوهشگاه علوم انسانی برگزار شد.
دبیر شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گفت: امسال فعالیت های متنوعی در نمایشگاه انجام شد که جنبه کمی و کیفی داشتند .
متقی طلب ادامه داد: همچنین وزارت صنعت، علوم و دانشگاه آزاد همکاری های زیادی در نمایشگاه امسال داشتند.
وی از ویژگی های نمایشگاه امسال به انتخابی بودن طرح ها و دستاوردهای ارائه شده در آن اشاره کرد و گفت: پنج هزار دستاورد از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد در بخش دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور داشتند.
شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با امضای 26 قرارداد با مبلغی بالغ بر 41 میلیارد تومان فروش ریالی دانش فنی و 310 هزار دلار فروش دلاری دانش فنی به پایان رسید. 
قرارداد فروش دانش فنی تولید هیومات پتاسیم 75 درصد، انجام مطالعات بازاریابی بین المللی شرکت های دانش بنیان ایرانی و انتقال دانش فنی تولید کائولین فرآوری شده جهت کنترل آفات و عوامل محیطی از جمله این قراردادها هستند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل