«ربیعی» برترین پژوهشگر دانشگاه پیام نور شد

 علی اصغررستمی ابوسعیدی از اخذ مجوز آموزش مبتنی بر IT در کلیه رشته‌های حضوری و غیرحضوری دانشگاه از سوی هیات امنا خبر داد.

وی همچنین به ارائه رشته آموزش صلح جهانی مبتنی بر IT برای اولین بار از سوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی یونسکو در برنامه ۲۰۳۰، آموزش صلح جهانی است و دانشگاه پیام نور برای نخستین بار، این رشته را در مقطع کارشناسی ارشد آماده و برای کسب مجوز به شورای گسترش ارائه کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به جایگاه و خدمات ارزنده این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور آن طور که شایسته و در شان آن است در جامعه معرفی نشده و باید عملکردها و توانمندی های ارزنده آن را به شکل مطلوبی در اذهان عمومی منعکس کنیم.

رستمی ابوسعیدی با اشاره به کیفیت بالای آموزش در دانشگاه پیام نور گفت: پذیرش فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقاطع بالاتر دیگر دانشگاه‌ها نشان دهنده کیفیت بالای آموزش دانشگاه پیام نور است کما اینکه فقط از بین ۵ هزار فارغ التحصیل مرکز تهران این دانشگاه، ۸۵۰ نفر در دانشگاه‌های دولتی تهران پذیرفته شده اند .

وی تولید و تالیف بیش از ۲۲۰۰ عنوان کتاب خودآموز، وجود بیش از ۲۶۵ مخترع دانشجو در دانشگاه پیام نور، وجود بیش از ۸۰۰ دانشجوی فعال ثبت شده در ستاد نانوی کشوری و بیش از ۷۵ انجمن فناوری نانو را از دیگر امتیازات دانشگاه پیام نور دانست.

وی افزود: بر اساس سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی باید ۱۵ درصد از بودجه خود را به تحقیقات و پژوهش اختصاص دهند و دانشگاه پیام نور نیز این مهم را رعایت کرده و درصدد رساندن آن به ۲۰ درصد از بودجه است چرا که پژوهش وجه تمایز بین دانشگاه و مدرسه است و باید به این مقوله توجه ویژه ای داشت.

به گزارش مهر،وی در پایان درخصوص انتخاب دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه اظهار داشت: دکتر علی ربیعی در سیستم گلستان پژوهشی دانشگاه پیام نور با آثار و مقالات پژوهشی خود بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا