نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر معرفی و تقدیر شدند

در این مراسم تعدادی از پژوهشگران برتر، پایان نامه های برتر دانشجویی، مقالات برتر بین المللی، کتب منتشره بین المللی، اختراع و واحد فناور برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شعار این دانشگاه را پیشتازی در توسعه پایدار صنعتی اعلام کرد و گفت: توسعه صنعتی لازمه توسعه پایدار است و در دوران پساتحریم، صنعت باید امکان رقابت با سازمان ها و بازارهای جهانی را داشته باشد.
مسعود برومند بر لزوم بومی سازی صنعت تاکید کرد و افزود: دانشگاه ها نقش اساسی در توسعه پایدار دارند و این مجموعه ها با بهره گیری از پژوهش و فناوری می توانند این هدف مهم را تحقق بخشند.
وی اظهار کرد: مردم از دانشگاه صنعتی امیرکبیر انتظار دارند در مورد موضوعاتی مانند محیط زیست، سلامت و ایمنی نقشی اساسی ایفا کند تا مردم از ثمرات آنها بهره مند شوند.
برومند هفته پژوهش را فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات و تلاش های پژوهشگران دانست و گفت: به همین مناسبت از برترین های پژوهش و فناوری این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.
به گزارش ایرنا، هفته پژوهش و فناوری همه ساله از 22 تا 27 آذرماه با برگزاری برنامه های متنوعی از سوی سازمان های مختلف کشور گرامی داشته می شود. 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل