تست رایگان کور رنگی در نمایشگاه هفته پژوهش

معاون پژوهشی موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمام شهروندان می توانند تا روز پنجشنبه، 26 آذرماه از ساعت 9 تا 16 با مراجعه به محل غرفه موسسه پژوهشی رنگ، خدمات مربوط به تست های کور رنگی را به صورت رایگان دریافت کنند.
بهزاد شیرکوند همچنین از انعقاد تفاهم نامه این موسسه پژوهشی با مرکز ملی فرش ایران در هفته پژوهش خبر داد و گفت: امروز 24 آذرماه، همزمان با سومین روز از هفته پژوهش، تفاهم نامه همکاری میان موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و مرکز ملی فرش منعقد خواهد شد.
وی افزود: براساس این تفاهم نامه، طرفین در زمینه برپایی کارگاه های آموزشی و تربیت نیروی انسانی متخصص با یکدیگر مشارکت خواهند کرد.
شیرکوند، کیفیت رنگ را یکی از مولفه های تاثیرگذار بر ارزش فرش ذکر کرد و گفت: کیفیت و ماندگاری و درعین حال، درخشش و تنوع رنگ به فرش جذابیت و ارزش ویژه ای می بخشد و بهره گیری از روش های علمی به روز، در این زمینه به ما کمک می کند تا در بازارهای بین المللی از رقیبان خود عقب نیافتیم.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کیفیت رنگ، توجه به مسائل زیست محیطی رنگ نیز برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد که در این زمینه نیز فعالیت های موثری در موسسه پژوهشی رنگ و پوشش صورت داده ایم.
شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از روز گذشته، 23 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافته و تا پنجشنبه 26 آذرماه ادامه خواهد داشت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا