نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف پایان یافت

 رییس کمیته برگزاری این جشنواره روز سه شنبه در آئین اختتامیه افزود:هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور برگزار شده و در این جشنواره سعی شده دانشجویان و افرادی که صاحب ایده هستند بدانند که چطور ایده خود را پرورش دهند و چطور کسب و کار خود را راه اندازی کنند.
محمد تاج میر رایاحی با اشاره به اینکه این جشنواره یک جشنواره بومی است، بیان کرد: با فراخوان برگزاری این جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان 20 مهرماه سال جاری 212 طرح به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و مورد ارزیابی اولیه قرار گرفت و از بین این طرح ها 122 طرح به مرحله دوم راه یافتند.
وی ادامه داد: بعد از داوری مرحله دوم از بین این طرح ها 52 طرح در بخش ایده های نوآورانه و کسب و کارهای نوپا به داوری مرحله سوم راه پیدا کردند .
ریاحی افزود: در این مرحله تیم های انتخاب شده موظف بودند که در حضور داوران که طیف گسترده ای از سرمایه گذاران و اساتید دانشگاه بودند طرح های خود را ارائه دهند و از بین 52 طرح هشت تیم انتخاب شد.
به گزارش ایرنا،وی گفت: امروز نیز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، چهار طرح نوآورانه از قبیل شبکه خانوادگی بادوام، نرم افزار توگدر ، tOGTHER و دستگاه نوار قلب تک کاناله و ماده شیمیایی زینک دی الکیل دی تیو فسفات (ZDDP) و چهار کسب و کار در زمینه موتور سیکلت پمپ آب رسان، پلت فرم تبلیغاتی تپسل و پایگاه داده ای بکتوری و پلتفورم لحظه نگار از جمله کسب و کارهای نوپایی بوده که در این جشنواره مورد داوری قرار گرفته است. همچنین در این مراسم از 26 داور 12 استاد و 10 منتور با اهدای لوح تقدیر شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل