نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار با قابلیت‌های ویژه در کشور طراحی شد

 پویا الیشایی، مدیرعامل شرکت تولیدکننده این محصول در مراسم رونمایی از نرم افزار گفت: نرم‏ افزار «شاتو» ابزاری کاربردی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‏ وکار (BPMS) بوده و علاوه بر آن با نرم‏ افزار مدیریت مستندات (DMS) یک‏پارچه است. در این نرم‏ افزار امکاناتی نظیر تعیین نیازها و زمان‌بندی اجرای امور، طراحی گرافیکی فرآیندهای سازمان و تعریف گردش‏ کارها در کارتابل تعبیه شده است. امکان اتصال به بانک‏ های اطلاعاتی نرم ‏افزارهای دیگر و تعیین شروط مختلف در تعریف گردش کار فرآیندهای سازمان، توانایی کنترل و مدیریت بهینه را فراهم می کند.

وی که در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ سخن می گفت، ادامه داد: این نرم‏ افزار ابزاری قدرتمند برای طراحی و مدیریت آسان فرم ها، گردش کارها، ایجاد ارتباط بین آنها و گزارش گیری فرآیندی و غیرفرآیندی است.

الیشایی گفت: امکان جدیدی که به نرم ‏افزار جدید شماران سیستم، افزوده شده آن است که می توان فرآیندهای کسب و کار را با توجه به استاندارهای BPMN2 و مدل‏سازی فرآیندهای کسب‏ و کار در محیط داخلی نرم‏ افزار طراحی کرد که خروجی آن به‏ صورت گردش کار و فایل‏های مطابق با همان استانداردها به طور خودکار ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به زیرساخت‏ های متعددی که در نرم‏ افزار BPMS شماران به‏ وجود آمده در نظر است که تا پایان سال جاری بخش سیستم ساز این نرم ‏افزار را تکمیل و به قسمت‏های قبلی اضافه کنیم.

الیشایی تصریح کرد: این نرم ‏افزار برای شرکت‌های بزرگ کاملا کارآمد است به‏ طوری که امکان مدل‏سازی و طراحی فرایندهای پیچیده را به شکل نموداری فراهم می‏ آورد و همچنین قابلیت مدیریت هوشمند و ردیابی فرآیندها و نتایج آن‏ها در سازمان را نیز ممکن می‌کند.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: بخش سیستم ساز نرم افزار برای شرکتهایی مفید خواهد بود که به دنبال طراحی و تولید نرم ‏افزار منطبق بر نیازها و ویژگی‏ های عملیاتی خود هستند در واقع می خواهند برای نیازهای خود نرم‏ افزار ویژه تولید کنند و از سوی دیگربرای شرکت‏ های پیاده ساز نرم ‏افزار که راهبردشان طراحی و پیاده سازی نرم ‏افزارهای سفارش مشتری بوده کاربرد دارد تا بتوانند نیازهای خاص مشتریان را برآورده کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل