نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رقابت 8 ایده پرداز برتر در اختتامیه هفتمین جشنواره کارآفرینی شریف

به گزارش دانشگاه صنعتی شریف، صاحبان 8 طرح برتر از میان 212 طرح ارسال شده به هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف در مرحله پایانی این رویداد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
در مراسم اختتامیه این جشنواره، جمعی از مخترعان، صاحبان ایده و استارتاپ ها از یک سو و سرمایه گذاران، شرکت های سرمایه گذاری، مربیان و اساتید حوزه کسب و کار حضور خواهند داشت.
جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف vccup از سال 1386 به صورت سالانه در هفته پژوهش و با همت مرکز کارآفرینی، مرکز رشد فناوری های پیشرفته و صندوق توسعه صادرات شریف به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
این جشنواره، اهدافی همچون تعامل موثر دانشگاه، صنعت و سرمایه گذاران، فراهم آوردن شرایط برای کارآفرینان به منظور بازاریابی و معرفی طرح به سرمایه گذاران، پرورش نسل جدیدی از کارآفرینان، شناسایی کارآفرینان جوان ناشناخته، استفاده صاحبان ایده از بازخورد کارآفرینان و مدیران برتر، افزایش توان کارآفرینان برای نوشتن طرح تجاری و برنامه ریزی اجرایی را دنبال می کند.
زمینه سازی برای مذاکره و عقد تفاهم نامه سه جانبه به منظور سرمایه گذاری مشترک بین سرمایه گذاران، دانشگاه و کسب و کارهای کوچک و متوسط ، جمع آوری ایده های کسب و کار و تشکیل بانک ایده، حمایت مادی و معنوی از طرح ها و ایده های برتر به ویژه در حوزه فناوری های پیشرفته از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.
شرکت کنندگان در این جشنواره ضمن آشنایی با مهارت ها و اصول کسب و کار و تمرین عملی بر مبنای ایده محوری و فناوری در یک محیط رقابتی نسبت به آماده سازی طرح خود برای ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه گذار اقدام می کنند و خروجی این جشنواره که شامل طرح های برتر است ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و دیگر نهادهای حامی، امکان سرمایه گذاری سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.
صندوق حما یت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، از طرح های منتخب جشنواره با ارائه تسهیلات با نرخ پایین حمایت می کند و سازمان فرا بورس هم روی طرح های پایانی و انتخاب شده سرمایه گذاری خواهد کرد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره هفتمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف می توانند به نشانی اینترنتی http://vccup7.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل