گزارش تصویری از دیوار مدولار ضد صوت

کمپانی لیر (layer) به تازگی موفق به طراحی سیستم جدیدی شده است که می تواند جایگزین دیوار های گچی و پارتیشن های موقت شود. بنا بر ادعای کمپانی یاد شده، این سیستم دوست دار محیط زیست، اسکیل (Scale) نام گرفته است. نصب دیوار یاد شده بسیار آسان بوده و شرکت ها می توانند با استفاده از این دیوار ها فضای داخلی خود را به راحتی افزایش دهند به این ترتیب دیگر نیازی به نقل مکان به محیطی بزرگ تر و بهتر نخواهد داشت. علاوه بر این دیوار های یاد شده جاذب صدا نیز هستند.

این دیوار در واقع متشکل از تکه های کنفی و بازیافت شده ای هستند که به چارچوبی آلومینیومی متصل می شوند. تکه های کنف و این چارچوب های ویژه با سیستم مغناطیسی منحصر به فردی به یکدیگر متصل می شوند.

این دیوار در واقع متشکل از تکه های کنفی و بازیافت شده ای هستند که به چارچوبی آلومینیومی متصل می شوند. تکه های کنف و این چارچوب های ویژه با سیستم مغناطیسی منحصر به فردی به یکدیگر متصل می شوند. کمپانی لیر اظهار داشته است که می توان با استفاده از این فناوری جدید دیوارهای جامد و یا دیوار های پنجره دار نیز تولید کرد. علاوه بر این، اسکیل در رنگ ها و طرح های بسیار متفاوتی ارائه می شود به این ترتیب خریداران آن دیگر به رنگ کردن دیوارها نیازی نخواهند داشت.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا