شلیک موشک کروز مافوق صوت + فیلم

تسلیحات نظامی به عنوان یکی از شناخته شده ترین روش های به کار گیری فناوری های روز جهان به حساب می آیند و بسیاری از پیشرفت های بشر به جای به کار برده شدن در راستای بهبود زندگی انسان ها و اهداف صلح آمیز در ساخت سلاح ها به کار گرفته می شوند.

این موشک که یک موشک کروز با نام 3M-54 کالیبر شناخته می شود در حقیقت یک موشک بسیار نیرومند مافوق صوت است که به صورت مستقیم از زیردریایی به سوی مقصد مورد نظر شلیک می شود.

در این گزارش ویدیویی می توانید شاهد شلیک شدن یکی از منحصر به فرد ترین موشک های جهان توسط نیروی دریایی روسیه باشید. این موشک که یک موشک کروز با نام 3M-54 کالیبر شناخته می شود در حقیقت یک موشک بسیار نیرومند مافوق صوت است که به صورت مستقیم از زیردریایی به سوی مقصد مورد نظر شلیک می شود.

در ادامه می توانید مشاهده کنید که این موشک از زمان شلیک تا زمان برخورد به هدف چه فرایندی را پشت سر می گذارد. شایان ذکر است که نیروهای روسی از این موشک برای تخریب مواضع استراتژیک گروه تروریستی داعش در نزدیکی کشور سوریه استفاده کرده اند و با شلیک چند نمونه از این موشک موفق به نابودی مراکز بسیار مهمی از این گروه شده اند که حتی لحظه برخورد موشک با هدف نیز در این فایل ویدیویی قابل مشاهده است.

 مترجم: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا