نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نگرانی رژیم صهیونیستی از پیشرفت علمی ایران

شبکه خبری المیادین امروز (سه شنبه) به نقل از رییس شعبه اطلاعات نظامی (امان) در گفت و گو با روزنامه صهیونیستی هآرتص نوشت: شکاف تکنولوژی بین رژیم صهیونیستی و ایران در حال از میان رفتن است.
به گفته هرتسی هالیوی، از جمله پیشرفت های ایران که موجب نگرانی ویژه در میان سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شده، پیشرفت های سایبری این کشور است.
از سوی دیگر شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی یادآوری کرد که در پی امضای توافق هسته ای، دستاوردهای جدید ایران سبب بروز نگرانی های زیادی شده و تحقیقات جدید نشان می دهد که ایران در زمینه علوم و تکنولوژی به دستاوردهایی رسیده که برای تل آویو بسیار خطرناک است.
این تحقیقات از سوی سازمان 'تحقیقاتی سیاسی ملی ساموئل نئمان' در دانشکده مهندسی رژیم صهیونیستی و در زمینه مقایسه بین سرمایه های نیروی انسانی در رژیم صهیونیستی و کشورهای ایران و ترکیه انجام گرفته است.
همین تحقیقات که نتایج آن در کنگره کاری رژیم صهیونیستی وابسته به گلولبس ارائه شد، از عدم تغییر آمار دانشجویان در سرزمین های اشغالی و افزایش این رقم در ایران حکایت دارد.
به گزارش ایرنا , نگرانی دیگر صهیونیست ها مربوط به فناوری موشکی ایران است که در ساخت انواع موشک و ماهواره به پیشرفت هایی قابل توجهی دست یافته اند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل