نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

رونمایی از نظام جامع پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در هفته پژوهش

علی باقر طاهری نیا روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی در تشریح ویژه برنامه های دانشگاه تهران در هفته پژوهش و فناوری سال 94 اظهار داشت: بیست و چهارمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران روز دوشنبه، 23 آذرماه به منظور معرفی و تجلیل از 64 پژوهش و پژوهشگر برتر در محل تالار علامه امینی برگزار می شود.
وی افزود: معرفی برترین های پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در سه بخش صورت می گیرد که در یک بخش، آن دسته از استادانی که با وجود بازنشستگی هنوز به فعالیت های پژوهشی مشغولند تجلیل می شوند و در بخش های دیگر، استادانی که در دوره خدمتشان رتبه های پژوهشی بالاتری کسب کرده اند به عنوان 'پژوهشگر برجسته' و استادانی که در پنج سال اخیر، بهترین و بیشترین فعالیت های پژوهشی داشته اند به عنوان 'پژوهشگر برتر' معرفی و تجلیل خواهند شد.
به گفته طاهری نیا، معرفی و قدردانی از 11 دانشجوی تحصیلات تکمیلی نمونه، 5 رساله دکتری و دو پایان نامه کارشناسی ارشد برتر و استاد پیشکسوت نمونه از دیگر برنامه های جشنواره پژوهشی دانشگاه تهران در هفته آینده خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، 23 پژوهشگر جوان نمونه، 13 طرح پژوهشی بنیادی و کاربردی و همچنین ایده های برتر معرفی خواهند شد.
 ویژه برنامه های هفته پژوهش و فناوری از 22 تا 27 آذرماه در سراسر کشور به اجرا درمی آید.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل