پرواز موفقیت آمیز ماشین پرنده شخصی

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به ماشین شخصی پرنده Snowstorm است. طراحی و ساخت این هواپیمای برقی را گروهی از دانش آموزان دانشگاه سنگاپور انجام داده اند. این هواپیمای شخصی می تواند به کمک یک خلبان واقعی کنترل شده و مانند سایر هواپیماها قادر به برخاستن و نشستن بر روی سطح زمین است. Snowstorm در واقع به عنوان یکی از بخش های پروژه عظیم FW Air ساخته شده است. این پروژه به حمل و نقل هوایی برقی اشاره دارد که هدف آن ساخت اتومبیل های برقی پرواز کننده است.

در حال حاضر این نمونه اولیه از هواپیمای یاد شده قادر است به مدت پنج دقیقه در هوا معلق باشد و در عین حال خلبان آن نیز به هدایت هواپیمای یاد شده بپردازد.

در حال حاضر این نمونه اولیه از هواپیمای یاد شده قادر است به مدت پنج دقیقه در هوا معلق باشد و در عین حال خلبان آن نیز به هدایت هواپیمای یاد شده بپردازد. شاون سیم، یکی از دانشجویان شرکت کننده در این پروژه در این باره می گوید: «یکی از سخت ترین چالش هایی که در ساخت این هواپیما با آن روبرو بودیم اطمینان از وجود محوری مناسب نسبت به وزن این هواپیما بود؛ زیرا وزن آن باید تا حدی بود که می توانست یک شخص را نیز با خود به پرواز دربیاورد. در برخی از موارد برای ساخت بخشی از این هواپیما از فناوری چاپ سه بعدی نیز کمک گرفتیم. به این ترتیب بسیاری از قطعات را به صورت دلخواه شخصی سازی کردیم.»

منبع

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا