نخستین همایش بین المللی مدیریت استعدادها برگزار می شود

 نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران گفت: دراین همایش محورهایی ازجمله مدیریت استعداد ومفاهیم کاربردی، مدیریت استعداد و سیاست گذاری، مدیریت استعداد وعلوم اعصاب، مدیریت استعداد وآموزش، مدیریت استعداد، تکنولوژی و رسانه و مدیریت استعداد و فرهنگ در نظر گرفاته شده است .
وی بیان کرد: این همایش با حضور سخنرانان بین المللی در حوزه مدیریت از جمله Dr. Csilla Fuszek، Dr. Linda Pegani، Leslie Williamson و Dr. Tracey Tokuhama-Espinosa در سالن جابر ابن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
ضرغام اظهارکرد: این گردهمایی تلاش دارد تا از طریق همکاری‏های علمی، آموزشی و تحقیقاتی و ایجاد ارتباط با دانشمندان جهان، اولین همایش مدیریت استعدادها را با اهدافی همچون آشنایی با آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در زمینه استعدادیابی، شناسایی نیازهای تحقیقاتی و اولویت بندی آنها و در نهایت کمک به حفظ منافع ملی، ارتقاء سطح تماس با مراکز علمی و پژوهشی در گستره ملی وجهانی و همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها و سازمان‏های بین المللی برگزار کند.
به گزارش ایرنا از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری،وی یادآورشد: استفاده از تمامی استعدادهای موجود درهرجامعه ای هزینه های آن کشور را کاهش و در آمد ناشی از تولید علم را بطور قابل توجهی افزایش می دهد که این مسئله نیازمند آشنایی با شیوه های رایج استعدادیابی واستعدادپروری در جهان است که پس از به روزکردن آن با توجه به فرهنگ و وضعیت اجتماعی کشورمان می توانیم الگویی نو در جهان برای آن تعریف کنیم.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا