نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

چاپ بیش از 500 مقاله ISI توسط پژوهشگران دانشگاه رازی

دکتر محمد جوشقانی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای علمی پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه در طول یک سال اخیر اظهارکرد: قرار گرفتن سه تن از اساتید دانشگاه رازی (پروفسور شمسی پور، پروفسور خدایی و پروفسور مدائنی) در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان و همچنین قرار گرفتن دانشگاه رازی براساس تعداد استناد به مقالات علمی پژوهشی در فهرست یک درصد برتر دانشگاه های تاثیرگذار جهان بیانگر جایگاه ویژه این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: انتخاب سه تن از دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه رازی (سعید روشنی، سیروس زین الدینی و فرزین شماع) به عنوان دانشجویان نمونه کشوری و انتخاب پروفسور عزت رفیعی به عنوان شیمیدان جوان برتر کشور و پروفسور محمدباقر قلیوند به عنوان برترین شیمیدان کشور از دیگر افتخارات دانشگاه رازی در طول یک سال اخیر است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تولید صنعتی کود پوشش پلیمری برای اولین بار در کشور و ساخت نانوغشا جهت تصفیه یک مرحله ای پسابهای رنگی و صنعتی با کیفیت درحد آب آشامیدنی از دیگر دستاوردهای پژوهشی دانشگاه رازی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در طول یک سال اخیر بیش از 500 مقاله علمی پژوهشی معتبر در ژورنالهای بین المللی توسط اساتید و پژوهشگران دانشگاه رازی به چاپ رسیده است.

به گزارش ایسنا ، جوشقانی تصریح کرد: چاپ 15 جلد کتاب توسط انتشارات دانشگاه نیز از دیگر اقدامات پژوهشی این دانشگاه در طول یک سال اخیر است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل