نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

تجاری سازی نوآوری های متناسب با نیاز کشور در حوزه ICT

 افزایش اثربخشی پژوهش ها و تجاری سازی، نوآوریهای متناسب با نیاز کشور در حوزه ICT از مهمترین اهداف تقاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می باشد که در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی منعقد شده است.

سینا پرس : به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در محل پژوهشگاه و به مدت 5 سال منعقد شده است.
براساس این تفاهم نامه دو طرف متعهد به همکاری در حمایت از دوره های پیش رشد پارک و تجاری سازی فعالیت های پژوهشی پژوهشگاه شدند. 
تامین زیرساخت های ابری مورد نیاز موسسات،شرکتها و هسته های مستقر در پارک،حمایت از دستاوردهای نوآورانه این شرکت ها توسط پژوهشگاه و همکاری در طراحی و اجرای پارک پیشرانICT برای جذب و پرورش و ارتقای سرمایه های انسانی نخبه حوزه ICT در داخل کشور از جمله فعالیت های پیش بینی شده در این تفاهم نامه هستند.
علاوه بر این مقرر شد، از پژوهشگران و اعضای هیات علمی پژوهشگاه در هدایت هسته های مستقر در پارک خصوصا دوره های پیش رشد استفاده شود.
این تفاهم نامه بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی دکتر محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به نمایندگی دکتر محمدجعفر صدیق رئیس پارک منعقد شده است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل