نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

حمایت از فرهنگ کارآفرینی

 باقر بحری با بیان اینکه ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند ایجاد انگیزه لازم برای فعالان این حوزه است، افزود: حمایت از استارتاپ ها و طرح های نوآورانه و خلاقانه برای توسعه صنعت ICT کشور ضروری است .
وی با تاکید بر این که حضور چنین شرکت هایی فرصت های تجاری فراوانی را برای آنها فراهم می کند، گفت: حضور شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ، فرصتی مناسب برای شرکت های کسب و کارهای نوپا فراهم می کند تا هم برای طرح هایشان سرمایه گذار بیابند و هم طرح های خلاقانه خود را به مخاطبان معرفی کنند.
بحری ادامه داد: تاسیس کمتر از یکسال، رساندن محصول و با خدمت نوآورانه به مرز ارائه تجاری و تلاش برای رفع یک مشکل و یا برای بهبود شرایط، سه شرط اصلی برای حضور شرکت های نوپا در نمایشگاه الکامپ است.
به گزارش ایرنا از ستاد خبری نمایشگاه الکامپ 21، وی اظهار کرد: کسب و کارهای نوپایی که علاقمند به حضور در نمایشگاه الکامپ بیست و یکم با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور هستند، مشخصات و طرح های خود را تا پایان سه شنبه هفته جاری (هفدهم آذرماه) به نشانی الکترونیکی Info@irannsr.org ارسال کنند. نمایشگاه ایران الکامپ 1394 از 23 آذر ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل