نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نمایشگاه و فن‌بازار هفته پژوهش و فناوری در استان کرمانشاه

دکتر معصومه خان احمدی دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 32 شرکت و دستگاه اجرایی و پژوهشی شامل دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، فن بازار، پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان برگزار می‌شود.

سرپرست پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس تصویب ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان، پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال مسؤول برگزاری نمایشگاه است و خود این مرکز علمی نیز با 40 واحد فناور در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی گفت: همچنین معاونت پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه 10 پروژه تحقیقاتی خود را در این نمایشگاه ارائه خواهد داد.

خان احمدی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: با به نمایش گذاشتن دستاوردهای پژوهشی در استان عموم مردم در جریان کارکرد موسسات، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که ماهیت وظایفشان پژوهش و فناوری است، قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با بیان این که نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش فرصتی است تا فناوران و پزوهشگران به تعامل با یکدیگر بپردازند، گفت: در این رویداد فناوری بررسی کلی وضعیت و جایگاه استان در حوزه پژوهش و فناوری می‌تواند صورت گیرد و سیاستهایی برای رفع نقاط ضعف و موانع و تقویت وضعیت موجود اتخاذ شود.

دبیر کمیته نمایشگاه و فن بازار هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه می‌توان به ارزیابی وضعیت پژوهش‌های فناوری‌ساز و صنعت‌ساز پرداخت و بررسی کرد تحقیقات چه تاثیری بر وضعیت معیشتی مردم داشته است.

خان احمدی در ادامه گفت: این نمایشگاه ازساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود .

به گزارش ایسنا ، سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در خاتمه با اشاره به برنامه های جنبی این نمایشگاه اظهار کرد: اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های کاغذی استان با حضور بیش از هزار دانش آموز و دانشجوی علاقه‌مند و مسابقه انتخاب ایده‌های برتر از برنامه های این نمایشگاه است .

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل