تامین مالی ماهواره ملی در بودجه سال ۹۵

برات قنبری در گفتگو با مهر، با اشاره به برنامه ریزی های این وزارتخانه برای توسعه زیرساختهای ارتباطی از محل درآمدهای این بخش اظهار داشت: برای سال ۹۵ نیز درنظر داریم موافقت دولت را برای استفاده از درآمدهای بخش ارتباطات و هزینه کرد در سرمایه گذاری زیرساختهای ارتباطی و فناوری کشور، جلب کنیم.

وی با بیان اینکه پیشنهادات بودجه سال ۹۵ در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی و نهایی شده است، گفت: هفته آینده این موضوع در دولت نهایی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی وزیر ارتباطات در مورد پیشنهادات بودجه ای به این وزارتخانه برای سال ۹۵ اضافه کرد: برنامه های این بخش مانند سال گذشته دنبال خواهد شد اما در بخش فضایی، پیشنهادات جدیدی را در برنامه بودجه سال آینده ارائه داده ایم.

قنبری گفت: در این راستا با توجه به اینکه درسال ۹۴ به پروژه های فضایی کشور، بودجه اختصاص نیافت، امسال پیشنهادات بودجه ای با تاکید ویژه بر پروژه های ماهواره ای و سازمان فضایی ایران خواهد بود. به نحوی که اعتبارات مربوط به ماهواره ملی و بومی و نیز سازمان فضایی ایران در قالب تخصیص ردیف مجزا و یا در قالب تامین اعتبار، تامین خواهد شد.

وی گفت: امسال همزمان با بررسی برنامه بودجه، برنامه ششم توسعه نیز به صورت هماهنگ دنبال می شود که در این راستا نیز هفته آینده، موضوعات مرتبط با برنامه ششم توسعه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در دولت بررسی و نهایی خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا