کنفرانس آموزش برگزار شد

این کنفرانس، بستر علمی مناسبی برای گفتگو و تبادل آخرین پیشرفت‌های بنیادی در حوزه تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش، آموزش علوم، ریاضیات، زبان و هنر، آموزش از راه دور، یادگیری الکترونیکی (E-Learning) میان اساتید دانشگاه، پژوهشگران و کارشناسان حوزه‌های مختلف آموزش محسوب می‌شود.

آموزش بزرگسالان، آموزش هنر، آموزش کسب و کار، دوره‌های مدیریت، مدیریت پژوهش، مفاهیم جهانی در آموزش و پژوهش، برنامه درسی، تحقیق و توسعه، روش‌ها و ارزیابی آموزش / یادگیری، تعلیم و تربیت، محورهای اصلی کنفرانس بین‌المللی آموزش را تشکیل می‌دادند.

ریاست این کنفرانس که با مشارکت سازمان غیرانتفاعی Infonomics Society انگلیس برگزار گردید، برعهده پروفسور ریچارد کوپر از کالج هارکیوم (Harcum) آمریکا بود؛ دکتر رویا خوئی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال نیز یکی از اعضای کمیته راهبردی کنفرانس IICE2015 بود.

اساتید، پژوهشگران و محققانی از کشورهای آمریکا، آفریقای جنوبی، آلمان، استرالیا، اوکراین، انگلیس، ایرلند، بحرین، ترکیه، روسیه، زمیباوه، ژاپن، لهستان، عمان، فرانسه، کانادا، مکزیک، مالزی، نیوزلند، نیجریه، هند، با ارائه مقاله یا پوستر در این کنفرانس حضور داشتند.

جوایز کنفرانس بین‌المللی آموزش 2015 در سه بخش بهترین مقاله، پوستر و کارگاه آموزشی اهدا شدند:

جایزه بهترین مقاله: بریان کیگان، بیانکا شون از موسسه فناوری دوبلین (ایرلند):

Monitoring Student Engagement and Improving Student Performance

جایزه بهترین پوستر: فرانس دوب، میرلا مولدون، ماری پاویل از دانشگاه کبک (کانادا):

Service Organization Models that Promote Retention and Success of Students with Special Needs

جایزه بهترین کارگاه آموزشی: کریستینا جانسون از موسسه M.E.S.S. (کانادا):

Empowering Students with ADHD to Become Better Learners through Partnership and Coaching

 

شایان ذکر است، کنفرانس بین‌المللی آموزش (IICE2016) در تاریخ 25 تا 28 آوریل (6 تا 9 اردیبهشت 95) در دوبلین (ایرلند) برگزار خواهد شد. آخرین مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس 10 ژانویه 2016 (20 دی) اعلام شده است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا