نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از آزمایش استحکام بدنه اتوبوس

در جریان  یک آزمایش شناسایی میزان استحکام بدنه اتوبوس مدرسه در چین ، یکی از  مدل های  جدید اتوبوس های مدرسه با سرعت بسیار بالا و به طور مستقیم با دیواری ساخته شده از آجر تصادف می کند تا تولید کنندگان بتوانند میزان خسارت و آسیب وارد بر آن و سرنشینانش را محاسبه کنند . همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در این طرح آزمایشی ، دیوار به طور کامل فرو می ریزد در حالی که اتوبوس مدرسه آسیب جزئی می بیند .

در این آزمایش اتوبوس دچار آسیب هایی جزئی شده و راننده آن نیز هیچ آسیبی ندیده است. او پس از انجام آزمایش بدون هیچ کمکی در اتوبوس را باز کرده و از آن خارج شده است.

قابل ذکر است که این آزمایش برای شناسایی میزان ایمنی اتوبوس های مدرسه  در شهر Zhengzhou واقع در استان هنان (Henan) از استان های مرکزی چین انجام شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده ، در این آزمایش اتوبوس دچار آسیب هایی جزئی  شده و راننده آن نیز هیچ آسیبی ندیده است . او پس از انجام آزمایش بدون هیچ کمکی در اتوبوس را باز کرده و از آن خارج شده است. بررسی های انجام شده بر روی آسیب های وارده بر اتوبوس نشان می دهد که درها و پنجره های آن ایمنی مهندسی لازم را حفظ کرده اند .

منبع
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل