کمک به ارتقاء کیفیت پایگاه اینترنتی ۳۰ شرکت برتر نانویی
بهرهمندی از یک پایگاه اطلاع رسانی قوی و مناسب برای هر کسب و کاری یکی از ملزومات اصلی بشمار می آید. اکثر بنگاههای تولیدی و خدماتی حتی شرکتهای کوچک نیز سرمایهگذاری ویژهای روی طراحی و البته تولید محتوای موجود در وبسایت خود انجام میدهند. از این رو لازم است این سرمایهگذاری کاملا هوشمندانه صورت بگیرد.
یکی از ابزارهای مناسب برای این کار ارزیابی دقیق وبسایت از جنبههای مختلف در کلیه مراحل طراحی و بهرهبرداری است.
در همین راستا موسسه خدمات توسعه فناوری تا بازار «کریدور» بمنظور تقویت زیرساختهای اطلاعرسانی و بازاریابی شرکتهای تولیدی مورد حمایت و همچنین افزایش توان رقابتی آنان در بازارهای جهانی، با تجمیع نظرات متخصصین و کارگزاران در حوزههای مرتبط از جمله طراحی «وبسایت»، «IT»، «گرافیک»، «محتواسازی»، «بازاریابی» و غیره، استانداردی جهت ارزیابی وبسایت شرکتهای تحت پوشش تدوین کرده است.
در این استاندارد عوامل تاثیرگذار در زمینه طراحی و کاربری در سه حوزه «فنی»، «بصری» و «عمومی» با ذکر شاخصهایی برای هر کدام دستهبندی و تبیین شده است. در هر یک از این سه حوزه، پارامترهای تاثیرگذار توسط گروههای متخصص مربوطه مشخص شده که ویژگیهای یک وبسایت مناسب را بیان میکند.
به گزارش مهر به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو،به عنوان مهمترین پروژه عملیاتی پس از تدوین استاندارد مذکور، وبسایت ۳۰ شرکت برتر دارای تاییدیه نانومقیاس به منظور عارضه یابی و کمک به ارتقای سطح کیفی آنها توسط کریدور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
No tags for this post.