نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پیشنهاد برگزاری همایش تکنولوژی دریایی و توسعه پایدار به میزبانی ایران

مصطفی ارگون در بازدید از دستاوردهای علمی پژوهشکده های زیست فناوری و فناوری های شیمیایی این سازمان، پیشنهاد برگزاری همایشی در جزیره قشم در اکتبر یا نوامبر 2016 با عنوان تکنولوژی دریایی و توسعه پایدار (Marine technology and sustainable development) با همکاری مرکز بین المللی نوآوری در انرژی، علوم و فناوری های پایدار دریایی و با حمایت کشورهای پاکستان و ترکیه و دیگر مراکز بین المللی را مطرح کرد.
همچنین در این دیدار، موضوعاتی همچون معرفی مرکز بین المللی نوآوری در انرژی، علوم و فناوری های پایدار دریایی و تبادل نظر درخصوص گسترش همکاری های بین المللی و زمینه های مشترک تحقیقاتی و علمی به بحث و بررسی گذاشته شد.
جستجوی مراکز و دانشگاه های مرتبط با کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری سازمان همکاری های اسلامی (COMSTECH ) و برقراری ارتباط با آنها از طریق دفتر روابط بین الملل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از دیگر پیشنهادات ارگون در این دیدار بود. 
به گزارش ایرنا از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، شبکه علمی فناوری اقیانوس شناسی کشورهای اسلامی (INOC) وابسته به کامستک ( COMSTECH) است و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران نیز از 15 سال پیش تاکنون، محوریت ملی و رسمی کامستک در کشور را برعهده دارد.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل