نرم افزار پرداخت پول برای ورزش

به تازگی برنامه ورزشی دیجیتالی به نام Bitwalking بابت ورزش کردن به کاربران خود پول پرداخت می‌کند. این برنامه به ازای هر 10 هزار قدم برداشته شده توسط ورزشکار به او 1 بیت واکینگ دلار ( واحد پول مختص این برنامه) پرداخت می‌کند.

سازندگان این برنامه هم اکنون به دنبال پیدا کردن راهی هستند که با استفاده از آن بتوانند به مردم سایر کشورهای در حال توسعه نیز منابع درآمد دیگری را اهدا کنند.

ایده اصلی ساخت این برنامه در واقع ایجاد انگیزه ای برای مردم برای برخواستن و ورزش کردن است. سازندگان این برنامه هم اکنون به دنبال پیدا کردن راهی هستند که با استفاده از آن بتوانند به مردم سایر کشورهای در حال توسعه نیز منابع درآمد دیگری را اهدا کنند. برای مثال کمپانی سازنده این برنامه در مالاوی مراکزی را طراحی کرده است که کاربران می توانند در آن به کسب، تجارت و صرف پولی که از بیت واکینگ به دست آورده اند بپردازند.

در نگاه اول ایده این برنامه بسیار جدید و کاربردی به نظر می رسد اما پرداختی های بیت واکینگ باید از جایی تامین شوند. بر اساس گزارش ها، این کمپانی هم اکنون به دنبال شرکایی است که با استفاده از آنها این ساختار مالی را عملی کند. کمپانی های تبلیغی یا برند های ورزشی هم اکنون در حال بررسی میزان و چگونگی فعالیت  بازار مورد هدفشان هستند. اما هم اکنون ارائه این سرویس به بازار جهانی ممکن است به کمی زمان نیازمند باشد.

شایان ذکر است که این نرم افزار می تواند در کشورهای فقیر و در میان اقشار کم درآمد بسیار موفق باشد زیرا بسیاری از افراد به صورت روزانه مجبور به انجام فعالیت پیاده روی در طی فرایند کاری خود هستند و به واسطه این نرم افزار می توانند بخشی از درآمد خود را به کمک این واحد پول ویژه تامین کنند.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا