نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تکمیلی از کنفرانس روبات ها در چین

کشور چین در سال جاری به عنوان میزبان کنفرانس جهانی روبات ها یا World Robot Conference است که از روز دوشنبه بیست و سوم نوامبر برابر با دوم آذر ماه آغاز به کار کرده است .

در حال حاضر کشور چین بزرگترین کشور دنیا در طراحی و ساخت ربات های مختلف محسوب شده  و بر اساس آمارهای رسمی دولت چین ، در حال حاضر بیش از سی کارخانه تولید ربات در این کشور مشغول فعالیت هستند . بر اساس شرایط موجود ، دولت چین با حمایت از صنعت ساخت ربات ، باعث رشد سریع و خیره کننده این صنعت در کشور خود شده است و آمارهای رسمی نشان می دهد که در حال حاضر بیش از چهارصد و بیست موسسه فعال در زمینه تجارت و پژوهش در زمینه ساخت ربات در کنار سی کارخانه تولیدی در کشور چین به فعالیت مشغول هستند.

این موضوع می تواند چهره ساخت و ساز و تولید در صنایع چین را از دو منظر با چالش رو به رو کند ، بخش اول الگوی استفاده از ربات در صنایع است که سبب تغییر در ساختار تولید خواهد شد و بخش دیگر موضوع نیروی انسانی است که ربات ها جایگزین آن شده اند و از سوی دیگر وجود این ربات ها نیازمند تربیت نیروهای انسانی جدید برای تعمیر ، نگهداری و کنترل آن ها است .

به همین دلیل کشور چین در سال جاری به عنوان میزبان کنفرانس جهانی روبات ها یا World Robot Conference است که از روز دوشنبه بیست و سوم نوامبر برابر با دوم آذر ماه آغاز به کار کرده است . در این نمایشگاه شرکت های متعددی از سراسر جهان با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه روبات ها ، از تازه های فناوری در این حوزه رو نمائی می کنند . جهت مشاهده اطلاعات بیشتر از این کنفرانس ، اینجا را کلیک کنید . 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل