تازه های جراحی و روش های غیر جراحی آرتروز زانو بررسی می شود

سید احمد رییس السادات دبیر انجمن علمی طب فیزیک و توانبخشی ایران در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سومین سمپوزیوم تازه های آرتروز زانو در بیمارستان مدرس در حال برگزاری است که تازه ترین های این بیماری مطرح و بررسی می شود.
عضو هیات علمی بیمارستان مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: با توجه به شیوع بالای آرتروز زانو و درمان های متعددی که برای آن در نظر گرفته می شود، باید بدانیم که هیچ کدام علاج واقعی و قطعی نیست و در این سمپوزیوم به روش های پیشگیری، تشخیصی، درمان، اداره درد و بهبود عملکرد در آرتروز زانو پرداخته می شود.
وی اظهار کرد: اپیدیمیولوژی و روش های پیشگیری، روش های تصویربرداری، درمان های دارویی و جراحی مرسوم و نوین، کاربرد پلاسمای غنی از فاکتور رشد، ازن درمانی، توانبخشی بعد از آرتروپلاستی، توانبخشی با رویکرد مبتنی بر شواهد، کاربردهای طب سوزنی و طب آلترناتیو، کاربردهای ارتزها، پرولوتراپی و PRP محورهای این سمپوزیوم است.
دبیر انجمن علمی طب فیزیک و توانبخشی ایران گفت: در این همایش 20 متخصص در رشته های مختلف طب فیزیکی و توانبخشی شامل پزشکی اجتماعی، ارتوپدی، طب ورزشی، روماتولوژی، رادیولوژی و فیزیوتراپی سخنزانی خواهند کرد. 
به گفته وی سومین سمپوزیوم یک روزه تازه های آرتروز زانو به همت انجمن طب فیزیکی و توانبخشی و همکاری مرکز تحقیقات طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان شهید مدرس تهران در حال برگزاری است. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا