نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

گزارش تصویری از کنفرانس جهانی روبات ها

در این نمایشگاه شرکت های متعددی از سراسر جهان با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه روبات ها ، از تازه های فناوری در این حوزه رو نمائی می کنند .

در این نمایشگاه شرکت های متعددی از سراسر جهان با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه روبات ها ، از تازه های فناوری در این حوزه رو نمائی می کنند . کشور چین طی ده سال گذشته با رشدی خیره کننده در توسعه ساخت و استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر ربات ها ، توانست عنوان برترین کشور تولید کننده ربات را در سال گذشته به دست آورد . در حال حاضر صدها کارخانه و شرکت های پژوهشی در زمینه تولید و پژوهش در امور رباتیک در این کشور فعالیت می کنند که این موضوع می تواند سبب ایجاد تغییرات فراوانی در صنایع و بازار کار این کشور آسیائی شود.

از جمله مهمترین روبات های معرفی شده در این نمایشگاه می توان به روبات های ورزشکار با قابلیت اجرای ورزش هایی مانند شمشیر بازی ، تنیس و پینگ پنگ اشاره کرد ؛ روبات های پیشخدمت ، روبات های نوازنده موسیقی و خواننده ، روبات های سر آشپز که قادر به پخت صدها نوع مختلف غذا هستند ، روبات های حمل کننده بار و روبات هایی که قادر به انجام فعالیت هایی با دقت بالا و ظرافت فراوان هستند اشاره کرد . از جمله دیگر روبات های رو نمایی شده در این نمایشگاه و کنفرانس می توان به روبات های فروشنده و روبات های نقاش اشاره کرد . یکی از بخش های بسیار جالب توجه در این نمایشگاه ؛ رو نمائی از روبات های مجازی است که در قالب نرم افزار های کامپیوتری و اپلیکیشن های تلفن همراه طراحی شده اند . در این گزارش تصویری به مشاهده بخش های مختلفی از این نمایشگاه و کنفرانس می پردازیم .

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل