ستاری: حوزه هوایی و فضایی یک آزمایشگاه مرز دانشی است

سینا پرس : سورنا ستاری امروز چهارشنبه ( چهارم آذرماه ) در آیین آغار به کار ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و فضایی ایران افزود: تحولات آینده کشور رو به مثبت شدن است و این امر باعث می شود که تعاملات بین المللی ما نیز افزایش یابد .
وی بیان کرد: با توجه به این تحولات باید یک سرمایه گذاری جدی در حوزه هوایی و فضایی کشور داشته باشیم. در حوزه فضایی امیدواریم در زمینه همکاری های بین المللی همکاری خوبی داشته باشیم .
وی یادآور شد: آنچه معاونت علمی و فناوری معاونت ریاست جمهوری دنبال می کند، این است که به شرکت های خصوصی کمک کند که روی پای خود بایستند.
در این آیین، همچنین 'محمدرضا نعمت زاده' وزیر صنعت، معدن و تجارت بر تدوین نقشه راهبردی 10 ساله صنعت هوایی کشور تاکید کرد و گفت: با منوچهر منطقی دبیر ستاد هوایی وهوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه نقشه راه برای توسعه این صنعت مذاکراتی انجام شده است.
ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی های هوایی و فضایی ایران با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی و 158 شرکت داخلی و خارجی امروز چهارشنبه (چهارم آذرماه ) در محل سایت 2 پنها آغاز به کارکرد. 
این نمایشگاه با حضور شرکت های ایرانی و خارجی از کشورهای انگلیس، آلمان، بلژیک، جمهوری چک، سوئیس، ترکیه، چین، ایتالیا، اردن، روسیه و امارات از امروز تا ششم آذرماه برپا است. در این دوره از برپایی نمایشگاه، نوین ترین دستاوردها، پیشرفت ها، تجهیزات، صنایع و قطعات مختلف صنایع هوایی واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی به نمایش گذاشته شده است. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا