ابتکار:پیکر بی جان جشنواره بین المللی فیلم سبز برای احیا نیاز به تلاش دارد

سینا پرس : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، معصومه ابتکار در نشست هماهنگی اقدامات پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز افزود: پیوستگی و موفقیت چهار دوره برگزاری جشنواره منجر به تبدیل آن به یک برند معتبر ملی و بین المللی شده بود و اکنون برای احیای مجدد نیاز به تلاش بسیار دارد.
وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه جشنواره بین المللی فیلم سبز، سرمایه انسانی و هنری حاضر در این جلسه است که مسئولیت اجرایی جشنواره را پذیرفته اند، افزود: تجربه، دانش و تخصص افراد تیم هنری و اجرایی جشنواره، نقطه اتکاء مهمی برای شکل گیری و انجام موفق آن است.
معاون رییس جمهوری ضمن تاکید بر لزوم حفظ جایگاه و استاندارد در برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان متولی اصلی برگزاری این جشنواره از هیچ نوع حمایت معنوی دریغ نخواهد کرد.
*** مردمی بودن؛ مهم ترین شاخص جشنواره بین المللی فیلم سبز
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: مهم ترین شاخص جشنواره بین المللی فیلم سبز، مردمی بودن آن و نمایش فیلم ها در نقاط و شهرهای مختلف کشور است. 
در ادامه جلسه مهناز مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، به برخی از چالش های موجود در مسیر فعالیت تیم اجرایی اشاره کرد و گفت: این جلسه به منظور حل و فصل مشکلات کنونی و استفاده از راهنمایی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تشکیل شده است.
در این جلسه طی ارایه گزارش روند پیگیری امور اجرایی از سوی مهدی توحید پور دبیر اجرایی جشنواره و مسئول انجمن تمدن سبز و هنرمندان حامی محیط زیست، استقبال فیلمسازان از فراخوان جشنواره مورد اشاره قرار گفت. 
فرهاد توحیدی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز نیز ضمن اشاره به برخی از چالش های موجود، گفت: این جشنواره بخشی از اعتبار و حیثیت سازمان حفاظت محیط زیست است و به همین دلیل نمی خواهیم این اعتبار دچار خدشه شود.
توحیدی ضمن تاکید بر اهمیت ابلاغ سیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این موضوع به خوبی نشان دهنده افزایش اعتبار و اهمیت جایگاه محیط زیست در کشور است.
دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ضمن بیان برخی درخواست های ستاد اجرایی از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار کرد: در حال حاضر پوسترهای اطلاع رسانی نیز برای توزیع آماده است. 
پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.
علمی 9014**1440

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا