چاپ کفش برای ورزشکاران

فناوری چاپ سه بعدی به تدریج از محصولات خروجی سفت و خشن به سوی اجسام انعطاف پذیر و کاربردی تمایل پیدا کرده است و در این راه شرکت های متعددی برای ساخت و چاپ ابزار های پوشیدنی مانند لباس به کمک این فناوری اقدام کرده اند.

یکی از نقاط قوت این کفش را می توان ساختار متخلخل و ویژه کف آن دانست. این قسمت از کفش تولید شده توسط نیو بالانس به نحوی طراحی شده است که می تواند ساختار وزنی فرد در هنگام دویدن را به صورت منظم در سطح پخش کند

حال نخستین شرکتی که موفق به عرضه کفش های چاپ شده با فناوری چاپ سه بعدی شده بود، شرکت مشهور آدیداس بود که با عرضه محصول خود بسیاری از افراد را شگفت زده کرد. حال شرکت نیو بالانس موفق شده است تا یک کفش ورزشی منحصر به فرد و ویژه را با کمک فناوری چاپ سه بعدی به بازار عرضه کند که این کفش در نوع خود یک نمونه کاملا مناسب برای ورزش کاران محسوب می شود.

یکی از نقاط قوت این کفش را می توان ساختار متخلخل و ویژه کف آن دانست. این قسمت از کفش تولید شده توسط نیو بالانس به نحوی طراحی شده است که می تواند ساختار وزنی فرد در هنگام دویدن را به صورت منظم در سطح پخش کند و همین امر موجب راحتی استفاده از این کفش برای کاربر آن شده است. در ادامه می توانید تصاویر منتخبی از این محصول ویژه را مشاهده کنید.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا