گزارش تصویری از نسل جدید ماکرو لنزها

مسئولان این شرکت که در ماه سپتامبر گذشته به طور رسمی از لنزهای ماکرو آ2:1 با عنوان a 2:1 macro lens رو نمائی کرده بودند ، به تازگی نسل جدیدی از لنزهای ماکرو را با عنوان Laowa 15mm f/4 wide-angled 1:1 macro lens را به بازار روانه کردند .

یک شرکت لنز سازی در کشور چین موفق به طراحی و ساخت نسل جدیدی از ماکرو لنزها شده است . بر اساس گزارش های منتشر شده در این رابطه ، کمپانی ونوس اپتیکس Venus Optics company در شهر هفی Hefei مرکز استان آن هوی Anhui Province در شرق چین به تازگی با ارائه و معرفی نسل جدید لنزهای عکاسی ، گامی بزرگ در پیشرفت این حوزه برداشته است . بر این اساس ، مسئولان این شرکت که در ماه سپتامبر گذشته به طور رسمی از لنزهای ماکرو آ2:1 با عنوان a 2:1 macro lens رو نمائی کرده بودند ، به تازگی نسل جدیدی از لنزهای ماکرو را با عنوان Laowa 15mm f/4 wide-angled 1:1 macro lens را به بازار روانه کردند .

گفتنی است این شرکت لنز سازی در سال 2014 میلادی و با همت گروهی از هنرمندان عکاس در کشور چین راه اندازی شده و تا کنون بیش از 6 هزار لنز ویژه در آن طراحی و ساخته شده است .  گفتنی است بنیانگذاران این شرکت دو هنرمند عکاس با نام های ژیا تیانژنگ Xia Tianzheng و دینگ هونگ بینگ Ding Hongbing هستند .

 

مترجم: فاطمه کردی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا