نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

نوآوری در اوج رسوایی

«سوسک» جدید فولکس واگن تازه ترین هنرنمایی مهندسان و طراحان این شرکت خودروساز به شمار می آید که البته در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران به نام فولکس قورباغه ای شناخته می شود.

خودروسازی فولکس واگن در اوج رسوایی های اخیر خود که به سقوط بی سابقه ارزش سهام این شرکت منجر شده از تازه ترین مدل یکی از نام آشناترین محصولات خود رونمایی کرده است.

این خودرو از دید فولکس واگن به عنوان محصولی مقرون به صرفه برای حمل و نقل در نظر گرفته می شود و حالا ضمن پوست اندازی هنرمندانه ای که در آن صورت گرفته، بار دیگر این شرکت آلمانی را خبرساز کرده است که البته این بار نه به خاطر رسوایی بلکه به دلیل یک نوآوری جدید دیگر.

به لطف سیستم تعلیق جدیدی که در این خودرو به کار گرفته شده است به میزان 1.16 سانتیمتر افزایش ارتفاع پیدا کرده است. همچنین خودرو نسبت به مدلهای قبلی خود 1.52 سانتیمتر پهن تر شده است.

نسخه ای از این مدل جدید که برای بازار آمریکا ارایه شده مجهز به موتور بنزینی 1.8 لیتری با توان 170 اسب بخاری است. این نسخه از یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک بهره می برد.

اما مشتریان اروپایی حق انتخابهای بیشتری دارند. آنها می توانند فولکس جدید خود را از میان سه مدل با سه موتور که از 105 تا 222 اسب بخار قدرت دارند انتخاب کنند. همچنین دو نسخه مجهز به موتورهای دیزلی برای مشتریان اروپایی این مدل جدید ارایه شده است که 110 و 1480 اسب بخار توان دارند.

این مدل جدید در سه رنگ زرد، مشکی و سفید ارایه شده است. در فضای داخل آن نیز به روزرسانی های جالب توجهی صورت گرفته که از آن جمله می توان به نمایشگر لمسی 6.3 اینچی اشاره کرد که حرکات انگشت راننده و سرنشینان را حتی بدون لمس شدن دنبال می کند.

منبع

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل