نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ضرورت توجه جدی به کاربرد پذیری سرویس ها در توسعه دولت الکترونیکی

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصراله جهانگرد در ششمین همایش کاربردپذیری که در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد اظهار کرد: در ارائه خدمات الکترونیکی باید به چند فاکتور، مانند کمک به صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین کیفیت بالای خدمات و سهولت دسترسی کاربران توجه داشته باشیم.
جهانگرد با بیان این که باید خدمات الکترونیکی علاوه بر محیط رایانه در محیط تلفن همراه و تبلت نیز قرار گیرد گفت: از تمام بخش های فعال در عرصه فناوری اطلاعات می خواهیم ما را در توسعه دولت الکترونیکی یاری کنند تا با یک ساختار منسجم به اهدافمان در توسعه دولت الکترنیکی و ارایه خدمت رسانی بهتر به مردم برسیم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته در یک دهه گذشته، هفتاد درصد از سفرهای درون شهری به منظور کسب اطلاعات بود که هر چند پیشرفت هایی در این زمینه صورت گرفته و تاحدی این رقم کاهش یافته اما در این زمینه نیازمند کار بیشتری هستیم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر اهمیت معماری و طراحی سایت های داخلی گفت: در طراحی سایت ها باید به سهولت دسترسی توجه کنیم و برگزاری چنین همایش هایی می تواند راهکارهای موثر در این زمینه را معرفی کند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل