اجرای شبکه ملی اطلاعات در اولویت شورای عالی فضای مجازی

 ابوالحسن فیروز آبادی در مراسم معارفه قائم مقام و معاونان مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: کار بزرگی بر دوش شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده و مقام معظم رهبری این شورا را با قدرت کامل، نقطه کانونی فضای مجازی تعیین کرده اند و ما باید بتوانیم حکم ایشان را به واقعیت تبدیل کنیم. وی در خصوص اهمیت مدیریت و راهبری فضای مجازی در کشور افزود: حتی غربی ها با تمامی ابزارهایی که در این حوزه دارند نتوانستند بر آن احاطه داشته باشند بنابراین باید با حکمت، عقلانیت و دقت این وظیفه را اجرا کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی، با اشاره به اینکه باید نگرانی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه فضای مجازی برطرف شود، افزود: با تمامی دستگاه های اجرایی و مرتبط با حوزه فضای مجازی به منظور اجرای مصوبات و تحقق اهداف شورای عالی فضای مجازی تعامل خواهیم داشت.

در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات علی اکبر جابری مقدم معاون پیشین برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی مرکز ملی فضای مجازی، مجتبی جعفری به عنوان قائم مقام و معاون امنیت و امیر خوراکیان معاون محتوا، ابراهیم یافتیان معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی، محمدرضا کشاورزی مشاور در حوزه محتوا و حامد دهقان مشاور در حوزه امنیت معرفی شدند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا