دولت از طرح های فناورانه حمایت می کند

سورنا ستاری در بازدید از دو شرکت دانش بنیان تبریز، گفت: دولت برای گسترش شرکت ها و موسسه های دانش بنیان که براساس فناوری های روز جهانی حرکت می کنند سیاست های حمایتی دارد، زیرا توسعه روزافزون با گسترش این موسسه ها محقق می شود.

شرکت شیمی پژوهش صنعت که قدیمی ترین شرکت ایرانی فعال در زمینه طراحی خطوط تولید و ساخت ماشین آلات کاغذ سازی است ، مورد بازدید معاون رئیس جمهوری قرارگرفت.
این شرکت دانش بنیان علاوه بر اینکه تا کنون 600 نوع ماشین آلات مختلف صنعتی را طراحی و ساخته است، یک هزار قطعه را نیز تعمیر ، ساخت و در ماشین آلات نصب کرده است.
شرکت شیمی پژوهش صنعت تبریز دارای 175 نفر پرسنل است. همچنین شرکت صنایع صبح پارلار آسیا که در زمینه های مختلف مهندسی الکترونیک فعالیت دارد مورد بازدید معاون رئیس جمهوری قرارگرفت.
این شرکت از سال 1380 فعالت خود را آغاز کرده و در زمینه تحقیق و توسعه و بهره مندی ازآخرین فناوری ها ها و طراحی های الکترونیکی فعال است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با هدف بازدید از چند شرکت دانش بنیان، دیدار با صاحبان صنایع، حضور در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان و بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه تبریز و همچنین سومین نمایشگاه فناوری های پیشرفته تبریز به آذربایجان شرقی سفرکرده است.
سومین نمایشگاه فناوری های پیشرفته تبریز با 927 طرح و ایده فناورانه 21 تا 24 آبان ماه در تبریز درحال برگزاری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا