ساخت روبات کنترل فروشگاهی

کنترل فروشگاه ها در بسیاری از موارد به امری پر دردسر برای صاحبان فروشگاه بدل می شود زیرا باید به صورت دائم اجناس را تحت نظر داشته و از تمام شدن یک محصول پر کاربر به موقع پیش گیری کرده و تعداد بیشتری از آن را خریداری کرده و مشتریان را راضی نگاه داشت.

کمپانی روبات سازی Simbe به تازگی روباتی طراحی کرده است که می تواند قفسه های فروشگاه ها را اسکن کرده و به کارکنان آن درباره جا به جایی کالا ها یا تاریخ اتمام آنها اطلاع دهد.

در این راستا استفاده از فناوری های کامپیوتری می تواند بسیار مفید واقع شود و به همین دلیل نیز کمپانی روبات سازی Simbe به تازگی روباتی طراحی کرده است که می تواند قفسه های فروشگاه ها را اسکن کرده و به کارکنان آن درباره جا به جایی کالا ها یا تاریخ اتمام آنها اطلاع دهد.

به کمک این روبات می توان قبل از تمام شدن کالا ها دوباره آنها را تهیه کرد. روبات یاد شده که تالی نام گرفته است می تواند در ساعات مشخصی از روز به کار بیفتد. علاوه بر این، روبات یاد شده به کمک مخزن شارژ ویژه خود که با الهام گیری از روباتی به نام رومبا ساخته شده است، می تواند در میانه روز نیز خود را شارژ کند.

لازم به ذکر است که این روبات هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد، البته تا ورود آن به فروشگاه های سراسر دنیا زمان چندانی نمانده است. بنا بر ادعای سازندگان، این روبات ها می توانند تجربه خرید کردن شما را متفاوت کند. در آینده با استفاده از این روبات ها امکان دیدن قفسه های خالی از محصولات مورد نیاز شما در فروشگاه مورد نظر بسیار کم خواهد شد و به این ترتیب می توان از این روبات به عنوان یک پیشگام در این زمینه یاد کرد.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا