امضای تفاهم نامه همکاری بین باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد و موسسه پژوهشی رنگ و پوشش

 این تفاهم نامه به منظور همفکری و همکاری علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بین دکتر زهرا رنجبر سرپرست موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و دکتر کریم زارع رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به مدت پنج سال و در حاشیه ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش امضا شد.
استفاده مطلوب از توانایی های موسسه و باشگاه در راستای اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی و تجاری سازی یافته های پژوهشی مورد نیاز، برگزاری نشست های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات، همکاری در زمینه بهره برداری از سایت ها و پایگاه های علمی و تحقیقاتی، همکاری با قطب علمی رنگ، تبادل اسناد و مدارک علمی و استفاده از تجهیزات تحقیقاتی مشترک از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.
بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد تا در اولویت قرار دادن عناوین تحقیقاتی پیشنهادی یا توافق شده طرفین، اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک، دعوت از متخصصان برای حضور در سمینارهای علمی و دوره های آموزشی فناوری، فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی محققان و متخصصان و صدور مجوز همکاری اعضای هیات علمی و متخصصان برای همکاری در پروژه های مصوب، در قالب همکاری های مشترک انجام شود.
همچنین ارایه خدمات آموزشی علمی، آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی مورد نیاز برای اجرای پروژه های تحقیقاتی، معرفی دستاوردهای علمی و فناوری و بهره گیری از ظرفیت های موجود دو طرف، دستیابی به بازارهای جدید، تحکیم و گسترش صادرات محصولات با فناوری برتر، کمک به استانداردسازی محصولات مرتبط و تجاری سازی یافته های پژوهشی در راستای نیازهای استراتژیک کشور از دیگر محورهای همکاری های مشترک در این تفاهم نامه است.
در مدت زمان برگزاری ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش تفاهم نامه های همکاری بین موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش با کشورهای ایتالیا، استرالیا، آلمان و هند منعقد خواهد شد.
به گزارش ایرنا،ششمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش از امروز به مدت دو روز در سالن تلاش وزارت کار با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا