تولید شمع‌های رایحه‌درمانی در مرکز رشد دانشگاه آزاد شهرکرد

مرضیه عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا ، با بیان اینکه زمان ایده تا عمل این طرح حدود یک سال به طول انجامید، گفت: شمع‌های رایحه درمانی کاملا گیاهی هستند. این شمع‌ها همانند روغن‌ها دارای فواید درمانی بوده با این تفاوت که فوایدی نیز برای پوست دارند.

عبداللهی با بیان اینکه شمع‌های رایحه‌درمانی تا به حال نمونه ایرانی نداشته است، گفت: شرکت ما اولین شرکتی است که نمونه ایرانی این شمع‌ها را با حجم بیشتر و نصف قیمت وارداتی آن تولید و عرضه می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر پنج نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این شرکت همکاری دارند و تولید روغن‌های خوراکی، ماساژ و شمع‌های رایحه درمانی از محصولات این شرکت است.

وی با اشاره به حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این راه حامی خوبی برای ما بوده که از جمله حمایت‌های آن می‌توان به در اختیار گذاشتن کارگاه و دستگاه‌های تولیدی اشاره کرد.

عبداللهی درباره فواید روغن‌های ماساژ خاطرنشان کرد: این روغن‌ها دارای خواص درمانی هستند، به عنوان مثال روغن اسطوخودوس برای کسانی که دردهای عضلانی و افسردگی دارند، مفید است و در حال حاضر پزشکان طب سنتی و فیزیوتراپ‌ها نیز در کنار درمان، از آن استفاده می‌کنند.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا