نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

هماهنگ کننده شبکه آسیا- اقیانوسیه کشاورزی پایدار در ایران منصوب شد

 شبکه آسیا- اقیانوسیه برای کشاورزی پایدار، غذا و انرژی (Sustainable Agriculture, Food and Energy) که به اختصار شبکه SAFE نامیده می شود با همکاری دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشورهای جنوب شرق آسیا، ژاپن و استرالیا در سال 2013 در دانشگاه آندالاس کشور اندونزی طی اولین کنفرانس SAFE تاسیس شده است.

از مهمترین اهداف این شبکه توسعه کشاورزی پایدار به منظور تامین غذا و انرژی سالم می باشد. همچنین برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی، تبادل استاد و دانشجو و اعطای بورس تحصیلی در رشته های مربوطه در کشورهای عضو از دیگر فعالیت های این شبکه است.

در دومین کنفرانس این شبکه (SAFE 2014) که در جزیره بالی کشور اندونزی برگزار شد دکتر ناصر علی اصغر زاد و دو تن دیگر از اساتید گروه علوم و مهندسی خاک دانشگاه تبریز به ارایه مقاله خود پرداختند که این استاد دانشگاه تبریز به دلیل سوابق پژوهشی منطبق با اهداف این شبکه به عنوان نماینده و هماهنگ کننده شبکه Sustainable Agriculture, Food and Energy در ایران انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا ،سومین کنفرانس این شبکه  (SAFE 2015)، آبان ماه جاری در کشور ویتنام برگزار می شود که شش نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز در این کنفرانس به ارایه مقالات خود خواهند پرداخت.

دکتر علی اصغر زاد، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، پیش از این مدیر آموزش، معاون آموزشی دانشکده، مدیر گروه علوم خاک دانشکده کشاورزی و رییس اداره انتشارات دانشگاه تبریز بوده است. چاپ 32 مقاله در مجلات ISI ، 59 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و ارایه 66 مقاله در همایش های بین المللی و ملی، ترجمه دو کتاب و اجرای چهار طرح تحقیقاتی از دیگر سوابق علمی و آموزشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل