اجرای مصوبات دولت و ستاد توسط دستگاه های اجرایی مورد تاکید است

مسعود تجریشی در جلسه هماهنگی این ستاد با اشاره به اینکه اهمیت نجات دریاچه ارومیه برای دولت در اولویت برنامه های در دست اجرا است، افزود: وظیفه ما است که این فرصت طلایی را غنیمت شمرده و قدر بدانیم تا احیانا با اعمال سلیقه های شخصی، سازمانی و منطقه ای آلوده نشود.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قانون ممنوعیت تغییر کاربری اراضی، اخیرا مشاهده شده در حوزه دریاچه ارومیه باغ های تازه کشت ایجاد شده است گفت: از نظر ستاد، این کار خلاف قانون است و سازمان های ذیربط استانی و گروه های پایش ستاد موظف به شناسایی این اراضی و معرفی آنها به مراجع قضایی هستند.
تجریشی همچنین از برنامه ریزی مناسب دادگستری و نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی برای برخورد قانونی با متخلفان مسایل آب تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا از ستاد احیای دریاچه ارومیه، رییس کارگروه علمی ستاد احیای دریاچه ارومیه ادامه داد: انتظار ما این است که به دلیل اهمیت احیای دریاچه ارومیه برای دولت تدبیر و امید و همکاری های خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان های اجرایی در استان ها مدیران مجرب را به خدمت گیرند تا اجرای مصوبات قانونی به موقع و مناسب ادامه یابد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا