انتقاد شنوایی شناسان از ارائه خدمات و فروش سمعک توسط افراد غیر متخصص

حسن عبدالله زاده بر لزوم آگاهی مردم از توانایی ها و خدمات قابل ارائه فارغ التحصیلان رشته شنوایی شناسی تاکید کرد.وی همچنین از دخالت سایر متخصصان و پزشکان که در حیطه شنوایی و سمعک آموزش ندیده اند و نیز خدمات و فروش سمعک توسط مغازه داران ابراز نارضایتی کرد.

عبدالله زاده از مردم خواست تا جهت دریافت خدمات شنوایی شناسی اعم از خدمات در حوزه توانبخشی و یا تجویز و تنظیم سمعک از تخصص کارشناسان شنوایی شناسی مستقر در دفاتر ارزیابی شنوایی و یا بیمارستانی بهره مند شوند.
ادیولوژیست اظهار کرد: برای اولین بار در این کنگره 50 کارگاه تخصصی و کاملا کاربردی ، اختصاص یافته که از شاخصه های مهم این رویداد بوده است و کلیه موضوعات سخنرانی ها و کارگاه های جانبی از موضوعات مرتبط با حوزه شنوایی در ایران و جهان همچون تکنولوژی های روز سمعک، محورهای تخصصی تشخیص و توانبخشی نوزادان، اطفال و سالمندان خواهد بود.
وی گفت : این کنگره دارای 17 امتیاز بازآموزی برای کلیه شنوایی شناسان بوده و در حاشیه برگزاری آن نمایشگاه جانبی جهت معرفی تجهیزات شنوایی و انواع سمعک ، با هدف به روزرسانی اطلاعات کارشناسان ذیربط و تعامل مستقیم با شرکت های فعال در این زمینه برگزار می شود.
اولین کنگره مفاهیم و اصول کاربردی شنوایی شناسی ایران که از 12 تا 14 آبان در برج ملاد برگزار می شود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا