نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

سومین کنگره جهانی زمان، فضا و جسم

سینا پرس : این کنفرانس با تاکید بر طبیعت فضا، زمان و جسم به پرسش های موجود در حیطه تجربیات و ساخته های انسان ها پاسخ می دهد. جستجوی موجودیت انسان و میانکنش با شبکه های موجود در جهان، در جوامعی متشکل از مردمی که به طور دائم در کارهای خاص، در زمان و در فضای مشخص شرکت می کنند، از محور های اصلی این کنفرانس است.

برخی دیگر از محورهای این کنفرانس، شامل تئوری های آکادمیک، چگونگی کنترل اطلاعات برگرفته از زمان، مکان و جسم، محتویات فیزیکی مکان( معماری، هنر، مجسمه سازی، طراحی شهری)، سن و اثر آن روی زمان و مکان، زمان و حرکت، زمان به عنوان"دشمن"، و رابطه بین زمان، مکان و جسم است.

به موازات این کنگره، کنگره جهانی "جنون" نیز در منسفیلد کالج برگزار می شود. این کنگره که هفتمین کنگره جنون است با موضوعات ارزش جنون و چرایی نیاز ما به آن، احساسات مربوط به جنون( خشم، نفرت، انتقام، حسادت)، مرزهای جنون و مقاومت در برابر نرمال بودن، خلاقیت و نقش جنون در خلاقیت نیز در تاریخ 18-16 شهریور برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این دو کنگره با هم، گرفتن یک نتیجه کلی و مطلوب در رابطه با ارتباط بین زمان، مکان، جسم و جنون است. شرکت کنندگان این امکان را دارند که به طور همزمان در دو کنگره شرکت کنند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل