نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

اولین سمینار تازه های فیزیوتراپی ورزشی فردا آغاز به کار می کند

دکتر عارف سعیدی دبیر اجرایی اولین سمینار فیزیوتراپی ورزشی گفت: اولین سمینار تازه های فیزیوتراپی ورزشی با هدف آشنایی با تازه های فیزیوتراپی ورزشی برای متخصصان فیزیوتراپی ورزشی و سایر حرفه هایی که به نوعی با آسیب های ورزشی رو به رو هستند با حضور اساتید، محققان و همکاران فیزیوتراپیست سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: 20 مقاله به صورت سخنرانی و 30 مقاله به صورت پوستر در این سمینار ارائه می شود و 4 کارگاه تخصصی هم توسط اساتید برجسته برای فیزیوتراپیست های حوزه ورزشی برگزار خواهد شد.
دکتر عارف سعیدی همچنین گفت: انتخابات مجمع عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران برای انتخاب هیات مدیره جدید عصر پنجشنبه برگزار خواهد شد.
وی افزود: آخرین رویکردهای فیزیوتراپی بعد از آسیب های ورزشی بافت نرم، برخورد با صدمات حاد ورزشی، برخورد با صدمات مکرر مزمن در ورزش و نقش مدالیته های فیزیوتراپی در بهبود آسیب های ورزشی و همچنین آماده کردن ورزشکار برای بازگشت به زمین پس از صدمات و جراحی از جمله محورهای مورد بحث در این سمینار است.
به گزارش ایرنا از انجمن علمی فیزیوتراپی ایران، اولین سمینار تازه های فیزیوتراپی ورزشی به مدت دو روز از 7 تا 8 آبان در هتل المپیک تهران برگزار می شود .

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل