اپل وارد خودروسازی شد

به گزارش مهر، اپل، یکی از کمپانی های مشهور فناوری است که به تولید و عرضه محصولات فناوری مانند تبلت، رایانه، اسمارت فون، آی‌پد و … شناخته می شود. اما اکنون این کمپانی ساخت خودروهای الکتریکی متفاوتی را آغاز کرده که می تواند تبدیل به رقیب جدیدی برای خودروسازان مشهور باشد.

پس از کمپانی هایی مانند گوگل و تسلا که در ساخت و تولید خودروهای بدون سرنشین و الکتریکی فعالیت داشتند اکنون اپل نیز خبر ساخت چنین خودروهایی را منتشر کرده که می تواند با استقبال مخاطبان مواجه شود. کارشناسان متعددی در حال فعالیت بر روی اولین خودروی الکتریکی اپل با نام «تیتان» هستند و این خودرو شبیه به یک مینی ون خواهد بود.

مقامات اپل در رابطه با این خودرو اطلاعات تکمیلی را منتشر نکرده اند اما اپل به عنوان کمپانی شناخته می شود که تا پروژه ای را تکمیل نکرده باشد، خبری از آن را منتشر نمی کند. در نتیجه باید گفت این کمپانی ممکن است به این زودی ها این خودرو را وارد بازار نکند اما بدون شک خودروی متفاوتی از کمپانی اپل عرضه خواهد شد.

این موضوع در حالی است که تیم کوک، مدیرعامل اپل در هفته گذشته گفت: «کمپانی اپل به این ادعا که سود دهی و میزان خلاقیت ارتباط عکس دارند، معتقد نیست. بدین معنا که با افزایش سود دهی، خلاقیت شرکت ها کاهش نمی یابند و مقامات اپل هیچ گونه محدودیتی را در قابلیت هایش اعمال نمی کند و پروژه های جدیدی را آغاز خواهد کرد.»

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا