اجرای ۲۰ طرح تحقیقاتی پسادکتری در دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش مهر، تفاهم‌نامه همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور محققان و اعضای هیات علمی این دانشگاه، به امضای روسای دو مجموعه علمی رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و دکتر علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی رسید، همکاری در زمینه اجرای ۲۰ طرح تحقیقاتی پسادکتری در راستای سیاست‌ها و اولویت‌های تحقیقاتی اعلام شده توسط دانشگاه و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور امکان‌پذیر می‌شود.

ایجاد لینک پورتال‌های دو مجموعه برای آگاهی از کارهای تحقیقاتی انجام شده و در دست انجام، از دیگر همکاری های قید شده در این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه به مدت پنج سال معتبر خواهد بود که در صورت نیاز و توافق کتبی طرفین، تمدید خواهد شد.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی برای شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از قشر پژوهشگر و فناور کشور و دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی نیز به‌منظور استفاده از مشارکت و همکاری‌های علمی آنان در زمینه اجرای سیاست‌های خود، این تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردند.

پیش از امضای این تفاهم نامه، دکتر ضرغام در نشست با محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، ضمن تشریح امکانات و خدمات صندوق حمایت از پژوهشگران، به توضیح چگونگی بهره‌مندی پژوهشگران از این امکانات پرداخت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا