نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ضرورت دانش بنیان شدن شرکت های حوزه تجارت الکترونیکی

 در جلسه ای که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای، تعدادی از اعضای کمیسیون تجارت الکترونیکی و جمعی از مدیران معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، مسائل و مشکلات پیش روی کسب و کار تجارت الکترونیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سعادت با اظهار امیدواری از رسیدگی معاونت علمی و فناوری درخصوص این موضوع ادامه داد: خوشبختانه با دید بسیار مثبت و مشتاقی که معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور نسبت به جوانان نخبه و حمایت از آنان دارند، قول های مساعدی برای پیگیری این موضوع در معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور داده شده است.
وی اظهار کرد: موضوع دیگری که در جلسه با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مدیران این مرکز مطرح کردیم این بود که سازمان امور مالیاتی باید میان فروش معمولی اجناس در فروشگاه ها و فروش آنلاین تفاوت قائل شود و ضرورت دارد اجرای قوانین مالیاتی در حوزه تجارت الکترونیکی با توجه به ماهیت فروش در این فضا اصلاح شود.
رئیس سازمان نظام رایانه ای کشور گفت: از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور درخواست کردیم که با توجه به قوانین موجود به حل این مشکلات کمک کند.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای و مسئول کمیسیون تجارت الکترونیکی در ایت جلسه که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بود، مشکلات حوزه تجارت الکترونیکی را مطرح کردند.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل