نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

ماموریت خبرگزاری سینا، ثبت و انعکاس دستاوردهای علمی و فناوری کشور است

سینا پرس: به گزارش خبرنگار سیناپرس، مهندس نصرالله جهانگرد در آیین آغاز به کار خبرگزاری علم و فرهنگ (سینا) با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اولین نهاد دانش بنیان در جمهوری اسلامی است، گفت: اقتدار ملی ما بدون تکیه بر توسعه دانش و فناوری غیرممکن است پس باید قدردان این نهاد که تبدیل به نهادی فاخر و معتبر در عرصه علمی کشور شده، باشیم.

جهانگرد با ابراز امیدواری نسبت به اینکه جهاد دانشگاهی همچنان ماموریت های بزرگی در زمینه شکوفایی علمی و اقتصادی کشور بر عهده بگیرد، افزود: با توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دسترسی همه مردم به این حوزه ها، هر اتفاقی همراه خود در تاریخ به ثبت می رسد. در این شرایط ایجاد خبرگزاری تخصصی سینا، ماموریتی مضاعف در جهت ثبت و انعکاس دستاوردهای علمی و فناوری کشور محسوب می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاسیس خبرگزاری سینا را متناسب با فعالیت تخصصی جهاد دانشگاهی و در راستای تجربه موفق نهاد در تاسیس خبرگزاری ایسنا توصیف و خاطرنشان کرد: امیدوارم  همانگونه که خبرگزاری ایسنا به خبرگزاری مهم و معتبر و قابل استناد کشور تبدیل شده، خبرگزاری سینا هم به همین صورت باشد که مطمئنا خواهد بود.  

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل