نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

پایان کار بزرگترین نمایشگاه IT خاورمیانه

بزرگترین نمایشگاه IT در خاورمیانه روز یک شنبه هجدهم اکتبر برابر با 26 مهر ماه با تمرکز ویژه بر شبکه های وسیع اینترنتی ، علوم روباتیک و اینترنت در دبی آغاز به کار کرده  و امروز بیست و دوم اکتبر برابر با سی ام مهرماه به کار خود پایان خواهد داد . این نمایشگاه سی و پنجمین نسخه نمایشگاه سالانه اطلاعات فن آوری خلیج فارس و بزرگترین نمایشگاه IT در خاورمیانه ، آفریقا و آسیای جنوبی محسوب می شود .

با توجه به عنوان سال نوآوری ، نمایشگاه سالانه اطلاعات فن آوری خلیج ، این نمایشگاه را تحت موضوع " همه چیز از آینده اینترنت " (The Internet Future of Everything) و با محوریت ارکان نوآوری ، اتصال شبکه ، داده های بزرگ ، پویایی و امنیت برگزار می کند .

گفتنی است برند های تجاری اصلی و مهم جهانی شامل هاووی (Huawei) ، مایکروسافت (Microsoft) ، اینتل (Intel) ، اچ پی (HP) و گروه نرم افزار آلمانی SAP ، بر پایه فن آوری های اطلاعات و ارتباطات ، آخرین محصولات و نوآوری های خود را در این نمایشگاه ارائه دادند . لازم به توضیح است که به طور کلی سه هزار و هفتصد شرکت از 62 کشور و منطقه مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 تریکسی لوکمیرمند (Trixie LohMirmand) معاون ارشد مدیر مرکز تجارت جهانی دبی در رابطه با این نمایشگاه می گوید : « افراد می توانند در این نمایشگاه آخرین نوآوری های جهان را کشف کرده ، به ایجاد مشارکت های جدید پرداخته و یا به راه اندازی شبکه ارتباطی با بازرگانان سطح بالا و کارشناسان صنعتی منطقه ای و یا جهانی بپردازند .

لازم به توضیح است که نمایشگاه سالانه اطلاعات فن آوری خلیج  فارس امسال هر دو بخش سخت افزار و نرم افزار را در فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهانی به نمایش خواهد گذاشت .

برآورد شده که این نمایشگاه در پنج روز برگزاری خود نزدیک به 150 هزار بازدید کننده از 150 کشور جهان داشته است .

منبع
 

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل