تصاویر هتلی با جنگل بارانی اختصاصی

در دهه های اخیر، ساخت و ساز هتل های لوکس و منحصر به فرد در دبی افزایش چشمگیری داشته است. هر یک از این ساختمان های پر زرق و برق می تواند نگاه گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. اما پروژه جدیدی برای ساخت هتل و آپارتمان های مسکونی Rosemont رزمونت،  ZASGroup آغاز شده که از یک جنگل بارانی ویژه و متفاوت برخوردار است تا تبدیل به هتلی متفاوت شود.

این پروژه به شکل دو برج طراحی و توسط شرکت مشهور «هیلتون» ساخته خواهد شد. رزمونت، پروژه ۵ ستاره مهمی است که در منطقه ثروتمند و اعیان نشین دبی ساخته خواهد شد. ساخت هتل و آپارتمان های مسکونی  ۳۰۰ میلیون دلار برآورد هزینه شده اند.

مساحتی در حدود ۱۳ هزار متر مربع برای ساخت برج های دوقلوی ۴۷ طبقه این پروژه در نظر گرفته شده است. رزمونت به کاربرانش اجازه می دهد تا از هنرهای معاصر و جدید استفاده کرده و شاهد تبلوری از هنر جدید باشند. از ویژگی های این هتل می توان به انواع فروشگاه ها، فضای بازی، سینما و … را اشاره کرد.

اما مهمترین ویژگی این پروژه را می توان در ساخت ساحل مصنوعی  ۱۲ هزار متر مربعی و همینطور جنگل های بارانی بر فراز آن دانست. این هتل دارای ۴۵۰ اتاق بوده و جدیدترین امکانات را در اختیار مشتریانش قرار می دهد تا با استفاده از امکانات این هتل بتوانند سفر متفاوتی را تجربه کنند.

به گزارش مهر، اما از سوی دیگر، برج آن نیز ۲۸۰ آپارتمان داشته و شرایط منحصر به فردی را برای مشتریانش فراهم می کند تا آنها احساس کنند در منزل خود هستند. طراحی رزمونت هتل دوبی از اواسط سال جاری (۲۰۱۵ میلادی) آغاز شده و ساخت و تکمیل آن نیز تا سال ۲۰۱۸ میلادی ادامه پیدا خواهد کرد.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا