نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

برگزاری کارگاه آموزشی آخرین پیشرفت های پایگاه اطلاعات علمی در 4 دانشگاه

شورای تامین منابع علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری شرکت های الزویر و اشپرینگر کارگاه های آموزشی در مورد آخرین پیشرفت های پایگاه های اطلاعات علمی و جدیدترین خدمات این ناشران را برگزار می کند.
به گفته دکتر سیروس علیدوستی، رئیس شورای تامین منابع علمی، کتابداران و مدرسان پایگاه های اطلاعاتی، همه دانشگاه ها و پژوهشگاه های وزارت علوم می توانند در این کارگاه ها شرکت کنند.
وی با اشاره به برگزاری این چهار کارگاه در دانشگاه های تهران، علامه طباطبایی، تربیت مدرس و صنعتی شریف، اظهار کرد: ظرفیت هر کارگاه 25 تا 35 نفر خواهد بود.
وی تاکیدکرد: این مجموعه کارگاهها با توافقهای به عمل آمده با واحد آموزش ناشر، مخصوص آموزش آموزشگران طراحی شده و خانم باشال یکی از آموزشگران ارشد شرکت الزویر، از کشور هلند تدریس آن را بر عهده خواهد داشت.
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بیان کرد: در اغلب دانشگاه ها و پژوهشگاه ها این کلاس ها را کتابداران تدریس می کنند که در این کارگاه ها مخاطبان اصلی هستند.
وی افزود: شورای تامین منابع در هفته گذشته از همه دانشگاه های وابسته به وزارت علوم خواست، مدرسانی را با سابقه تدریس در کارگاه های پایگاه های اطلاعاتی که برای اساتید و دانشجویان برگزار می شود برای آشنایی با تازه های این حوزه معرفی کنند.
علیدوستی یادآور شد: کارگاه پایگاه های اطلاعاتی اشپرینگر در ماه آبان برگزار می شود که تاریخ و نحوه برگزاری و محل آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایرنا از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، گفتنی است، دبیرخانه شورای تامین منابع علمی وزارت عتف در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) واقع است.

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل