نماد سایت خبرگزاری سیناپرس

فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی تشخیص و درمان سرطان

سینا پرس: کنفرانس بین المللی تشخیص و درمان سرطان با عنوان کامل Cancer Diagnosis & Therapy Congress در روزهای سوم و چهارم  ماه سپتامبر سال 2015 برابر با سیزدهم و چهاردهم شهریور ماه سال 1394 به مدت دو روز در شهر لندن انگلستان برگزار خواهد شد . پژوهشگران و علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را در زمان مقرر به دبیرخانه کنفرانس ارائه دهند  .

این کنفرانس با هدف پیشرفت در تشخیص سرطان ، درمان آن و چالش های موجود  در درمان سرطان های خاص برگزار می شود و پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، پزشکان ، متخصصان غده شناسی و سرطان و سایر کارشناسان این حوزه می توانند با حضور خود در این کنفرانس ، گرد هم آمده و به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی بپردازند .

  با وجود اینکه پیشرفت های قابل توجهی در تشخیص و درمان سرطان ها در علم پزشکی به وجود آمده است اما بر اساس گزارش های سال 2012 ، هنوز مبتلایان به این بیماری  از بالاترین میزان مرگ و میر در جهان برخوردار هستند . در این سال چهارده میلیون مورد جدید سرطان گزارش شده و 8.2 میلیون مرگ به دلیل عوارض این بیماری ثبت شده است . سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که این میزان در سال های آینده افزایش خواهد داشت .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در این کنفرانس در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش است . برخی از این عناوین که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت، عبارت اند از:

• آزمایشات بالینی، امور نظارتی و چالش های اخلاقی  Clinical trials, regulatory affairs and ethical challenges

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کرده و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله نسبت به ارسال مقاله کامل خود اقدام کنند .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی  http://www.mnmconferences.com/cancer-diagnosis-therapy-congress.html قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.
خروج از نسخه موبایل